ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΚΥΚΛΑΔΙΚΑ ΚΟΡΩΝΟΣ ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ

6.10.14

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ : Σε κίνδυνο η λειτουργία των Ειδικών Σχολείων

Σχεδόν το σύνολο των ειδικών σχολείων στη χώρα, 20 ήμερες μετά την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, είτε δεν έχουν ακόμη υποδεχτεί το σύνολο των μαθητών τους λόγω των οξυμμένων ελλείψεων στις μεταφορές, της περικοπής ή μη έγκρισης δρομολογίων είτε λόγω των τραγικών ελλείψεων που καταγράφονται στο ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό.  ..

Μόνο σαν ενδεικτική μπορεί κάνεις να εκλάβει την εικόνα που επικρατεί σε σειρά από σχολεία της Αττικής αφού υπογραμμίζει ζοφερά την τραγική κατάσταση που επικρατεί για τις δημόσιες δομές της ειδικής αγωγής σε όλη την επικράτεια της χώρας. Ενδεικτικά και μόνο να αναφέρουμε το σχολείο για τα αυτιστικά παιδιά στον Πειραιά που μόνο τα 30 από τα 44 παιδιά φτάνουν στο σχολείο λόγω των σοβαρών ελλείψεων σε μεταφορά, το Ειδικό Σχολείο Δραπετσώνας που δεν λειτούργησε ακόμη λόγω των συντριπτικών ελλείψεων, το Ειδικό Γυμνάσιο - Λύκειο στο ΙΛΙΟΝ που μόλις το 50% των παιδιών φτάνει στο σχολείο μια και εδώ δεν εκτελούνται δρομολόγια και λείπουν εκπαιδευτικοί σε βασικά μαθήματα καθώς και μεγάλο μέρος του βοηθητικού και ειδικού προσωπικού. Ίδια κατάσταση στο 10ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αθήνας που μόλις το 50% των παιδιών φτάνει στο σχολείο, στην Αργυρούπολη στο σχολείο «Ανοιχτή πόρτα» λείπουν όλες οι ειδικότητες και δεν εγκρίνονται δρομολόγια, το Ειδικό Δημοτικό στον Αγ. Δημήτριο που παρότι διπλασιάστηκαν τα παιδιά για φέτος από 36 σε 72 λείπουν όλες οι ειδικότητες και 30 παιδιά ήδη δεν φτάνουν στο σχολείο, στο Ειδικό Δευτεροβάθμιο Σχολείο στο Μενίδι που λείπουν 17 εκπαιδευτικοί και από τα 110 μόνο 25 παιδιά φτάνουν στο σχολείο μία και εδώ λείπουν οι μεταφορές καθώς και κοινωνικοί λειτουργοί, ψυχολόγοι και λογοθεραπευτές, στο 6ο Ν. Ηράκλειου που λείπουν 15 εκπαιδευτικοί και 30 παιδιά μεταφέρονται στο σχολείο με ευθύνη των γονιών, το ολοήμερο σχολείο στο ΚΕΑΤ που δεν λειτουργεί ακόμη κ.ο.κ.
Η κατάσταση μιλάει από μόνη της και δεν επιδέχεται καμία δικαιολογία από τη μεριά της κυβέρνησης και του αντίστοιχου Υπουργείου. Η ολιγωρία της κυβέρνησης να πάρει έκτακτα μέτρα ώστε να αντιμετωπιστεί αυτή η απαράδεκτη κατάσταση που διαμορφώνεται κατ΄ εξακολούθηση στα ειδικά σχολεία δεν αφόρα τόσο τις δημοσιονομικές δυσκολίες, όπως πιθανά θα επικαλεστεί η κυβέρνηση, αλλά την πρόθεση που υπάρχει να αποδυναμωθούν πάρα πέρα οι δημόσιες δομές της ειδικής αγωγής και να πέσει η ευθύνη και το βάρος της αποκλειστικά στους ώμους της οικογένειας που μένει διαχρονικά και μέσα στη δίνη της κρίσης αστήριχτη και αβοήθητη.
 Με βάση τα πάρα πάνω ΕΡΩΤΑΤΑΙ η Κυβέρνηση ποια άμεσα μέτρα θα πάρει για:
  • Να διασφαλίσει την πλήρη λειτουργία των ειδικών σχολείων.
  • Να καλύψει τις ελλείψεις του προσωπικού και τη διασφάλιση της ασφαλούς μεταφοράς όλων των μαθητών και σε ποιο χρονικό ορίζοντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου