«Ο κ. Αθανασίου και εγώ, ενημερώσαμε τον Πρωθυπουργό για τα τελευταία γεγονότα. Το μόνο πράγμα το οποίο έχω να σας πω, είναι ότι η Ελληνική Αστυνομία, υπό τις εντολές της Ανεξάρτητης Ελληνικής Δικαιοσύνης, έκανε το καθήκον της για την προάσπιση της Δημοκρατίας» .
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου