Μιλώντας σήμερα στο ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο» (Κ.Αρβανίτης), ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Δ. Παπαδημούλης δήλωσε, μεταξύ άλλων, τα εξής:
Εάν οι χρυσαυγίτες βουλευτές κάνουν ή όχι πράξη τους λεονταρισμούς τους, είναι δικό τους θέμα. Ας κάνουν ότι τους φωτίσει η σκέψη του Χίτλερ, που την έχουν βάλει και στο καταστατικό τους. Αν όμως τους πραγματοποιήσουν, η διαδικασία που ακολουθείται είναι προφανής: στήνονται κάλπες επαναληπτικών εκλογών στις περιφέρειες απ’ όπου θα παραιτηθούν οι βουλευτές τους και οι αναπληρωματικοί τους. ...
Σε μια τέτοια περίπτωση, ο ΣΥΡΙΖΑ θα μετατρέψει τις κάλπες αυτές σε ένα διπλό δημοψήφισμα: εναντίον του ναζισμού και κατά του Μνημονίου. Είμαστε βέβαιοι ότι η λαϊκή ψήφος θα είναι ένα συντριπτικό «όχι» εναντίον του ναζισμού και ένα καθαρό «όχι» εναντίον του Μνημονίου.
Οι χρυσαυγίτες βρίσκονται σε πανικό
Είναι φανερό πως βρίσκονται σε πανικό, ξαφνικά σταμάτησαν να βρίζουν και να προπηλακίζουν μέσα στη Βουλή και να προσπαθούν να μετατρέψουν το Κοινοβούλιο σε αρένα. Συνήθως απουσιάζουν από τις συνεδριάσεις, ενώ τώρα τελευταία απουσιάζουν γιατί δεν θέλουν να «χαλάσουν» τη σχέση με τα «αφεντικά» τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η απουσία της Χ.Α όλες τις φορές που συζητήθηκε στη Βουλή η βρώμικη και ύποπτη τροπολογία για τις ναυτιλιακές μετοχές και την εξαίρεσή τους από το Πόθεν Έσχες, που ετοίμασε το επιτελείο Σαμαρά για να εξυπηρετήσει συγκεκριμένα εφοπλιστικά συμφέροντα.
Το «ανέβασμα» της φαιδρής ιστορίας με τους Εφέδρους εξυπηρετεί σενάρια της κυβέρνησης
Σε ό,τι αφορά στην επικίνδυνη και ανιστόρητη θεωρία των δύο άκρων, η ΝΔ του κ.Σαμαρά έχει υποστεί ένα θανάσιμο πλήγμα από τις εξελίξεις. Τώρα πια και το μισό του κόμμα την απορρίπτει κατηγορηματικά, σε αντίθεση με το επιτελείο Σαμαρά που προσωρινά έχει κατεβάσει τους τόνους, αλλά δεν την έχει εγκαταλείψει, διότι παίζει τυχοδιωκτικά παιχνίδια με τη δημοκρατία, στο βωμό της εξουσίας. Από εκεί και πέρα, το εντυπωσιακό «ανέβασμα» της φαιδρής ιστορίας με έναν από τους δεκάδες συνδέσμους Εφέδρων, εξυπηρετεί σενάρια της κυβέρνησης που ορισμένοι στο Μαξίμου έχουν στο μυαλό τους. Δηλαδή, να «σκεπάσουν» την Τρόικα, το Μνημόνιο που έρχεται, την ανεργία, την ύφεση κ.ο.κ με το δίλημμα «σταθερότητα ή χάος» και τον Σαμαρά ως εκπρόσωπο των νοικοκυραίων, δήθεν να υπερασπίζεται τη σταθερότητα. Δυσκολεύομαι να αντιληφθώ ωστόσο, με ποιον τρόπο θα εμφανίσουν όλοι αυτοί οι προπαγανδιστές, τον κ. Μουρούτη, τον κ. Φ.Κρανιδιώτη, τον κ. Μπαλτάκο και τον κ. Λαζαρίδη που είναι τα «πρωτοπαλίκαρα» του Σαμαρά και τον ίδιο τον κ. Σαμαρά, ο λόγος του οποίου διακατέχεται από μια αντι-ΣΥΡΙΖΑ υστερία, ως εκπροσώπους του μεσαίου χώρου και των νοικοκυραίων.
Είμαστε οι βασικοί εγγυητές της δημοκρατικής ομαλότητας
Εμείς αντίθετα, λέμε, ως δύναμη και αντιφασιστική και αντιμνημονιακή, ότι είμαστε οι βασικοί εγγυητές της δημοκρατικής ομαλότητας σε αυτόν τον τόπο, γιατί αντιπροσωπεύουμε, όχι μόνο μια παράταξη μεγάλη στο σήμερα αλλά και μια παράταξη που έχει αντλήσει διδάγματα, λόγω της ιστορικής της πείρας από τα ποτάμια αίματος που χύθηκαν σε αυτόν τον τόπο εξαιτίας του ναζισμού και του Εμφυλίου πολέμου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου