ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΚΥΚΛΑΔΙΚΑ ΚΟΡΩΝΟΣ ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ

11.6.17

Να συνδέσουμε την Ολυμπιακή Κληρονομιά με τον αγροδιατροφικό και τουριστικό τομέα, την έρευνα και το ευ ζην

Σημεία από την ομιλία της Προέδρου του ΠΑΣΟΚ και επικεφαλής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Φώφης Γεννηματά στην προσυνεδριακή περιφερειακή εκδήλωση στην Πάτρα (για τους νομούς Αχαΐας-Ηλείας-Αιτωλοακαρνανίας) για το πρόγραμμα ΕΛΛΑΔΑ

Εμείς δεν περιοριζόμαστε στην κριτική, αρνούμαστε επίσης τη δημαγωγία των υποσχέσεων
 Πιστεύουμε ακράδαντα ότι είναι η ώρα να καταστρώσουμε ένα σχέδιο πραγματικής ελπίδας.
Ένα σχέδιο για την Ελλάδα.
Το σχέδιο για να πάρει ο Ελληνικός Λαός τη χώρα του πίσω.
Στόχος μας είναι να δείξουμε  τον εναλλακτικό δρόμο για την οριστική υπέρβαση της κρίσης.
Ένα σχέδιο για πραγματικές αλλαγές στην οικονομία, το κράτος και τη φορολογία το «ΣΧΕΔΙΟ ΕΛΛΑΔΑ».

 Οραματιζόμαστε, ένα νέο μοντέλο που θα συνδέει την Ολυμπιακή Κληρονομιά με τον αγροδιατροφικό και τουριστικό τομέα, την έρευνα και το ευ ζην.
 Στο πλαίσιο του «Προγράμματος Ελλάδα», οραματιζόμαστε, ένα νέο μοντέλο που θα συνδέει την Ολυμπιακή Κληρονομιά με τον αγροδιατροφικό και τουριστικό τομέα, την έρευνα και το ευ ζην.
Η ιδέα του “ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  ΕΛΛΑΔΑ”  έχει τις ρίζες της στην Δυτική Ελλάδα και η πρώτη πιλοτική προσέγγιση του σχεδίου ανάπτυξής  βασίζεται στα  εφόδια που μας δίνει ο τόπος.
Θα ήθελα πω δυο λόγια για το ποια είναι η σύγχρονη αντίληψη για τον πλούτο.
Χρειάζεται Brand,  locationproduct
Αναγνωρισιμότητα, τοποθεσία,  προϊόν
Brand – Αναγνωρισιμότητα.
Η Δυτική Ελλάδα έχει το πιο διάσημο brand.
To brand Olympic το πιο αναγνωρίσιμο στον κόσμο που κινεί δις ευρώ κάθε 4 χρόνια.
Location– Τοποθεσία
Η Δυτική Ελλάδα έχει ίσως τον καλύτερο συνδυασμό αρχαιολογικών θησαυρών , όμορφου φυσικού τοπίου και κλίματος. Στον παγκόσμιο χάρτη μοιάζει με το καλύτερα κρυμμένο μυστικό που μόνο λίγοι ξέρουν.
Προϊόν – product
Έχουμε γεωργική παραγωγή,  έχουμε την 2η πιο εύφορη παραγωγική πεδιάδα της Ελλάδας, έχουμε τουρισμό που βλέπουμε πόσο μακριά μπορεί να μας πάει αν εφαρμόσουμε ένα σχέδιο όπως το πετυχημένο της Μεσσηνίας και του Κόστα Ναβαρίνο.
Η ερώτηση λοιπόν που κάνουμε είναι
μπορούμε να συνδυάσουμε τον τόπο, το brand και την παραγωγή μας και να βγάλουμε ένα νέο προϊόν που ενώνει τα τρία μοναδικά στοιχεία αυτού του τόπου;


Η silicon valey  του αθλητισμού στην ευρύτερη περιοχή της Δυτικής Ελλάδας

Η απάντηση είναι ΝΑΙ
Ο τόπος μπορεί να φιλοξενήσει μία σειρά από αθλητικούς οργανισμούς,  αθλητικά εκπαιδευτικά ιδρύματα και αθλητικά ερευνητικά ιδρύματα μεγάλων αθλητικών εταιριών. Σκεφτείτε τη silicon valey  του αθλητισμού στην ευρύτερη περιοχή της Δυτικής Ελλάδας.
Θα σας δώσω ένα παράδειγμα και με αυτό τελειώνω τι μπορεί να κάνουμε. Πώς μπορούμε να προχωρήσουμε.
Η Αρχαία Ήλιδα ήταν το πρώτο προπονητικό κέντρο της αρχαιότητας , αθλητές από όλο το «τότε» κόσμο.
Ένα υπερσύγχρονο νέο προπονητικό κέντρο παγκόσμιας εμβέλειας θα μπορούσε να εγκατασταθεί στην ευρύτερη περιοχή της Ήλιδας, επενδυτές και εταιρίες από όλο το κόσμο θα μπορούσαν να στηρίξουν αυτή την προσπάθεια με απτά οφέλη.
Αθλητές από όλο το κόσμο θα συνέρρεαν για να μείνουν να ζήσουν και να προπονηθούν στα ιερά αθλητικά χώματα.
Με αυτό ως βάση ένα άλλο σύμπλεγμα αποκατάστασης αθλητών θα μπορούσε να χωροθετηθεί σε κάποια άλλη περιοχή, ένα ερευνητικό κέντρο για αθλητική εταιρία σε κάποια άλλη κ.ο.κ.
Όλα αυτά κάτω από την Ολυμπιακή φλόγα την οποία τόσο καλά γνωρίζουμε αλλά ίσως μέχρι τώρα δεν είχαμε καταλάβει πως η αξία της μπορεί να μεταφραστεί.
Το δίκτυο των διαφόρων αυτών Ολυμπιακών εγκαταστάσεων μπορείτε να το φανταστείτε όχι ως γήπεδα και ψηλά κτήρια αλλά ως οικολογικά κτήρια νέας γενιάς , χαμηλά ,απολύτως προσαρμοσμένα με το περιβάλλον και σε περιοχές που αυτή τη στιγμή δεν παρουσιάζουν κανένα τουριστικό ή άλλο ενδιαφέρον.
Όχι στην παραλία ή σε σημεία αρχαιολογικού ενδιαφέροντος αλλά σε περιοχές ξεχασμένες και εσωτερικές, συνδεδεμένες όμως μεταξύ τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου