ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΚΥΚΛΑΔΙΚΑ ΚΟΡΩΝΟΣ ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ

18.12.14

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΣΟΦΙΑΣ ΒΟΥΛΤΕΨΗ ΣΤΟΝ Τ/Σ MEGA

ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗΣ :  Θέλει να παρέμβει η κυβερνητική εκπρόσωπος κυρία Σοφία Βούλτεψη.
Καλημέρα κυρία Βούλτεψη.

ΒΟΥΛΤΕΨΗ: Καλημέρα σε όλους. Βλέπω, διαπιστώνω, ότι η κ. Βαλαβάνη αποφάσισε να λάβει ενεργό μέρος, στην εκστρατεία ψεύδους και διαστρέβλωσης που διεξάγεται αυτόν τον καιρό.  ..


ΟΙΚΟΝΟΜΕΑΣ : Με ποιά αφορμή το λέτε ;

ΒΟΥΛΤΕΨΗ: Το λέω για το εξής: πρώτον γιατί μεταφέρει μισά και αποσπασματικά  όσα είπα, κάτι το οποίο έγινε όλες αυτές τις μέρες. Δεν με ενδιαφέρει, μη νομίζετε ότι έχω κανένα πρόβλημα. Απλώς την ενημερώνω ότι  αυτό που είπα εγώ…

ΟΙΚΟΝΟΜΕΑΣ : Αφού δεν σας ενδιαφέρει, τότε γιατί αντιδράτε κυρία Βούλτεψη;

ΒΟΥΛΤΕΨΗ: Ακούστε, ακούστε να σας πω, γιατί αυτό που είπα εγώ το είπε ο Moody ‘s , δεύτερον γιατί εγώ το είχα διαβάσει στην ΑΥΓΗ και στην ιστοσελίδα του Ρ/Σ «Στο Κόκκινο», τρίτον γιατί αυτό είχε γραφτεί στην Αυγή και στο Κόκκινο την Παρασκευή, αλλά εδώ τη Δευτέρα  που το είπα εγώ «εσείσθη ο κόσμος».  Προφανώς την Παρασκευή, είχαν πάει όλοι στα μπουζούκια και οι πολιτικοί και οι δημοσιογράφοι. Εκτός εάν μιλάμε για ένα «στρουθοκαμηλισμό»,  που λέει ότι αν δεν το πούμε, δεν το έχει πει ο Moody‘s  και αν δεν το πούμε, δεν το έχει γράψει η ΑΥΓΗ .

ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗΣ : Εσείς επιμένετε,  δηλαδή.

ΒΟΥΛΤΕΨΗ:  Αυτό είναι το ένα κομμάτι. Όχι. Κύριε Καμπουράκη, «αφήστε αυτή την πλάκα» σε μένα.

ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗΣ : Όχι, δεν είναι « πλάκα»

ΒΟΥΛΤΕΨΗ:  Σας είπα ότι το έγραψε η ΑΥΓΗ. Εσείς ρωτάτε, αν επιμένω εγώ ακόμα;

ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗΣ : Εγώ ρωτώ, και αν το προωθείτε και αν το υιοθετείτε;

ΒΟΥΛΤΕΨΗ: Εγώ έχω βγάλει ανακοίνωση, κύριε Καμπουράκη.

ΟΙΚΟΝΟΜΕΑΣ : Κυρία Βούλτεψη εμείς αντιδράσαμε από την πρώτη στιγμή και είπαμε ότι ο τρόπος που το είπατε, ήταν σαν να το υιοθετείτε.

ΒΟΥΛΤΕΨΗ:  Να μου κάνετε τη χάρη, επειδή εγώ είμαι πολύ ενημερωμένος άνθρωπος, διαβάζω πάρα πολύ, να διαβάζετε κι εσείς. Και τότε κακώς εξεπλάγητε, γιατί και εσείς έπρεπε την Παρασκευή να το έχετε διαβάσει και να το ξέρετε, και να πείτε « ά, ναι, το είπε ο Moody’s».

ΟΙΚΟΝΟΜΕΑΣ : Και εμείς εξεπλάγημεν  με τον τρόπο που το είπατε, γιατί είπαμε, ότι είναι σαν να το υιοθετείτε, αυτό είπαμε.

ΒΟΥΛΤΕΨΗ:  Όχι, όχι ποτέ δεν το υιοθέτησα. Είπα ότι στο εξωτερικό, «μας λένε αυτό, μας γράφουν εκείνο». Δεν πάω εγώ σε αυτό τώρα, δεν είναι το θέμα μου αυτό. Εσείς «στρουθοκαμηλίστε», όσο θέλετε. Λοιπόν, δεν με ενδιαφέρει αυτό, δεν είναι το θέμα μου αυτό. Εγώ άλλο λέω. Λέω ότι κάτι που διάβασα στην ΑΥΓΗ, την Παρασκευή, το είπα τη Δευτέρα. Και απαντάω στην κυρία  Βαλαβάνη. Εσείς αφήστε το. Το δεύτερο, το άλλο  είναι το σημαντικό. Ότι είπα λέει, κάποιες  «περίεργες απόψεις» και ότι προσπαθώ να αποδείξω ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι «απέναντι στην κοινωνία». Μάλιστα, κ. Βαλαβάνη.  Όταν ο ΣΥΡΙΖΑ, θέλει άοπλη αστυνομία  όταν επιτηρούνται οι διαδηλώσεις, ναι,  αυτό δεν το θέλει η ελληνική κοινωνία.  Ούτε είπα για «στρατηγούς». Γιατί όπως κι εσείς έτσι κι εγώ, το πρωί της 21ης Απριλίου, ξύπνησα μ’ ένα περίστροφο στην πλάτη, ήμουνα μικρή αλλά «το περίστροφο, το είχα στην πλάτη μου». Λοιπόν  και γι’ αυτό λέω ότι γενναιότητα δεν είναι να έχεις άγνοια φόβου, είναι να γνωρίζεις τον κίνδυνο και παρ’ όλα αυτά να το κάνεις. Λοιπόν, ήξερα τι σημαίνει «το περίστροφο στην πλάτη». Δεν είπα, για στρατηγούς. Είπα ότι όταν ο ΣΥΡΙΖΑ λέει ότι θέλει Ένοπλες Δυνάμεις «νέου τύπου» κάποιοι στρατιωτικοί σ’ αυτή τη χώρα, οι οποίοι διαφύλαξαν το δημοκρατικό πολίτευμα και μετά το 1974 δεν θέλουν να τα ακούνε αυτά.

ΟΙΚΟΝΟΜΕΑΣ :Α, σ’ αυτό αναφερόσουν; Γι’ αυτό λες Ένοπλες Δυνάμεις νέου τύπου; Μάλιστα, κατάλαβα.

ΒΟΥΛΤΕΨΗ:   Και επειδή κ. Βαλαβάνη, εσείς ενδιαφέρεστε για το Κομπάνι, και πάρα πολύ καλά κάνετε, σας λέω ότι το Κομπάνι δεν σώζεται με «μεταβίβαση σκέψης», σώζεται με τους βομβαρδισμούς των Αμερικανών και του ΝΑΤΟ. Με την «μεταβίβαση»  δεν μπορούμε να το σώσουμε το Κομπάνι. Άλλα όλα αυτά, κύριοι, λέγονται γιατί  δεν θέλετε  να πείτε πού θα βρείτε τα λεφτά. Και εχθές συναντήθηκε ο κ. Τσίπρας με τον κ. Προβόπουλο και ξεχάσατε  τι του λέγατε του Προβόπουλου, τι γινόταν στις επιτροπές και με τις ανακοινώσεις σας. Αυτά. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου